woensdag 20 april 2016

Bomen maken? ja of nee

Afgelopen weekend ben ik begonnen wat groen op de baan aan te brengen.
Ik dacht te beginnen met bomen te maken, moet ik deze nu maken met echte takken van b.v. een buxus, en dan later bekleden met strooi spullen, of moet ik de bomen geheel zelf maken.

Ik geef toe, de eerst poging met een buxus tak, niet echt gelukt!

De tweede poging, zelf een stam te maken, ook niet echt gelukt!

Geef niet op............

de derde en vierde poging beginnen wat meer op te lijken, ik natuurlijk heel blij, hier een paar plaatjes met het eind resultaat.



Nu is het mijn taak om het werk te verfijnen, de uiteinden van de takken zijn niet echt geweldig gelukt, ik ben er wel overtuigd dat dit goed komt.

Ik zal in een ander bericht, een stappen plan laten zien hoe ik de bomen maak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten